Kargo Teslimat Şartları

Değerli ÜYEMİZ,

— Hediye ürün teslimatlarında; kargo teslim fişini imzalamadan önce ürünün kargo kolisinde (ürünün orijinal kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını kontrol ediniz. Kargo kolisi hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, tutanak tutturarak kargo görevlisine iade etmenizi rica ederiz. Teslim alınan ürünlerin dış kolisinde hasar olması durumunda herhangi bir işlem yapılmayacaktır.

— Yukarıda bildirilen yönlendirmelerden hiçbirisini yapmadıysanız ne yazık ki ürününüzle ilgili iade ve değişim yapılamayacak ve bu durumdan Kale Satış Kulübü ve Tutkal Bilişim sorumlu tutulamayacaktır.

— Yurtiçi kargo tarafında açtırmış oluğunuz hasar tespit tutanakları ile ilgili bilgilendirme ve sonuç sorgulamak için aynı gün 0850 800 5253 No'lu Çözüm Hattını aramanızı rica ederiz. Aksi halde ürünle ilgili herhangi bir prosedür işlem uygulanamayacaktır.

— Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürün teslimatlarında; Horoz Lojistik tarafından düzenlenen teslim fişini imzalamadan önce ürünün dış ambalajında ve kolisinde (ürünün orijinal kolisinin içine konduğu dış koli) herhangi bir hasar olup olmadığını lojistik firma yetkilileriyle birlikte kontrol ediniz. Dış ambalajında hasarlı olan hediyelerinizi teslim almayıp, lojistik firma görevlisine iade etmenizi rica ederiz.

—Şayet ürünü teslim almak istiyorsanız, lojistik görevlisinin yanında ürünün sağlamlığını kontrol etmeniz gerekmektedir. Kontrol sonrasında kolide herhangi bir hasarla karşılaşırsanız (ambalaj ezilmesi, yıpranma, yırtılma, ezilme vb.) mutlaka lojistik görevlisinde bulunan hasar tespit tutanağının doldurulmasını talep ediniz ve ürünü teslim almayınız.

— Beyaz Eşya gibi ağır ürünlerin, kargo taşımacılığı apartman kapısına kadar yapılmaktadır. Kata teslim, ev veya iş yeri içerisine teslim yapılmamaktadır.

— Beyaz Eşya, TV gibi kurulum gerektiren ürünlerin Yetkili Servis tarafından kurulumunun yapılması gerekmektedir. Yetkili Servis tarafından açılmayan ve kurulumu yapılmayan ürünler garanti kapsamı dışında işlem göreceğinden iadesi kabul edilmemektedir. Bu konuda detaylı bilgiyi ilgili ürünün üreticisinden alabilirsiniz.

— Ürünün Garanti Belgesi'nin atılmaması gerekmektedir. Teslim aldığınız ürünlerin çalışmaması durumunda, ürün kullanım kılavuzundaki talimatlara göre hareket etmenizi rica ederiz. Çalışmayan ürünler için ilgili ürünün Yetkili Servisi'ne başvuruda bulunabilirsiniz.

— Hediyenin talep ettiğiniz hediyeden farklı çıkması durumunda kargoyu almış olduğunuz tarihten itibaren 10 işgünü içinde orijinal ambalajıyla ve iade sebebini belirterek aşağıdaki adrese göndermeniz gerekmektedir;

— Değerli Üyemiz; Talep etmiş olduğunuz ürün teknik servis kurulumu gerektiren bir ise ve ürününüzün kurulumunu ileriki bir tarihte yaptıracaksanız; ürünü hasarsız şekilde teslim aldıktan sonra kurulum tarihine kadar ürünü saklama koşullarından sorumlu olmaktasınız. Kurulum tarihinde üründe herhangi bir hasar v.b. sorun ile karşılaştığınızda üzülerek, Kale Satış Kulübü ve Tutkal Bilişim’in sorumlu olmayacağını belirtmek isteriz.


Tutkal Bilişim Hizmetleri A.Ş. 

Not: Arızalı çıkan hediyeler için lütfen ilgili firmanın Yetkili Servisi'ni arayınız.